Polityka Prywatności
Powrót do strony głównejFundacja Rozwoju Edukacji Językowej
z siedzibą przy ul. Brackiej 23/60, 00-028 Warszawa
1. Postanowienia ogólne
Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazywanych przez Użytkowników w związku z korzystaniem ze strony internetowej Fundacji Rozwoju Edukacji Językowej (dalej: „Fundacja").
Administratorem danych osobowych jest:
Fundacja Rozwoju Edukacji Językowej
ul. Bracka 23/60, 00-028 Warszawa
KRS: 0000559033 | NIP: 1132890480 | REGON: 361584518
kontakt@frej.org.pl | +48 663 55 66 77
2. Zakres zbieranych danych
Fundacja może zbierać następujące dane osobowe:
- imię i nazwisko,
- adres e-mail,
- numer telefonu,
- adres korespondencyjny (jeśli wymagany),
- dane do faktury (w przypadku wpłat lub udziału w projektach),
- adres IP,
- inne dane dobrowolnie podane przez Użytkownika w formularzach kontaktowych lub zgłoszeniowych.
3. Cele przetwarzania danych
Dane osobowe Użytkowników są przetwarzane w celu:
- kontaktu z Użytkownikiem,
- obsługi zapytań przesyłanych przez formularze,
- realizacji projektów edukacyjnych i działań statutowych Fundacji,
- przesyłania informacji o działalności Fundacji (newsletter, aktualności),
- spełnienia obowiązków prawnych ciążących na Fundacji.
4. Podstawa prawna przetwarzania danych
Przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z:
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą,
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO – niezbędność do wykonania umowy lub działań przedumownych,
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO – obowiązek prawny ciążący na administratorze,
- art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes Fundacji.
5. Udostępnianie danych
Dane osobowe mogą być udostępniane:
- podmiotom współpracującym z Fundacją przy realizacji projektów – wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji celu,
- uprawnionym organom państwowym – w przypadku obowiązku prawnego.
6. Prawa osób, których dane dotyczą
Każdemu Użytkownikowi przysługuje prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania danych,
- usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym"),
- ograniczenia przetwarzania,
- przenoszenia danych,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych (jeśli odbywa się na podstawie zgody),
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Okres przechowywania danych
Dane osobowe przechowywane są przez okres niezbędny do realizacji celu, dla którego zostały zebrane, a po jego zakończeniu – przez okres wymagany przepisami prawa lub do czasu cofnięcia zgody.
8. Pliki cookies
Strona internetowa Fundacji może korzystać z plików cookies w celach statystycznych, analitycznych i funkcjonalnych. Użytkownik może zarządzać plikami cookies poprzez ustawienia swojej przeglądarki internetowej.
9. Zabezpieczenie danych
Fundacja stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym m.in. szyfrowanie, ograniczenie dostępu i kopie zapasowe.
10. Zmiany w Polityce Prywatności
Fundacja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności. Zmiany będą publikowane na stronie internetowej pod adresm https://gadugady.pl/polityka-prywatnosci/.